Zagrebački Holding
EnglishMapa webaLinkovi

Najčešća pitanja roditelja

KOME SU NAMIJENJENI NAZOROVI PROGRAMI?

Djeci i mladima u dobi od 7 do 17 godina.

Nazorovi programi su odličan način za uključivanje djece u društveni život skupine, upućivanje jednih na druge, oslobađanje kreativnosti i pozivanje na akciju.
Istovremeno je to poticaj razvijanju potrebe za kretanjem, trošenjem viška energije igrajući se, učeći i rekreirajući se na otvorenome u mediteranskom, alpskom ili
kontinentalnom podneblju, ne zaboravljajući neophodne trenutke odmora.
 
 Djeca i mladi uključeni u Nazorove programe imaju priliku iskusiti:
  • u dobi od 7 do 10 godina – odrastanje uz privremeno odvajanje od mame i tate
  • od 10 do 12 godina – kako vidjeti razlike među djecom i prihvatiti ih, kako ostati svoj, kako izabrati prijatelja
  • od 12 do 17 godina – proživjeti ljepotu življenja u družini, iskusiti što je odgovornost prema sebi i grupite upućenost jednih na druge
     

KAKO DOĆI DO KONKRETNIH INFORMACIJA I IZVRŠITI PREDREZERVACIJU MJESTA U ODREĐENOM PROGRAMU?

Neposrednim kontaktom s djelatnicima Podružnice Vladimir Nazor (telefonom, e-mailom ili osobnim posjetom Poslovnica u Petrinjskoj 71 / Maksimirskoj 51a) budući je uvijek prvo potrebno provjeriti ima li slobodnih mjesta u programu, a potom i dostaviti podatke o dobi, spolu i intersima djeteta kako bi se  isplanirale aktivnosti i uskladile grupe korisnika tijekom boravka po pitanju smještaja i programskih sadržaja. Po ulasku na popis zainteresiranih za uključivanje, počet će i proces komuniciranja u vezi realizacije naplate i pripreme djeteta za uključivanje u provedbu.

KAKO REZERVACIJU MJESTA  U PROGRAMU UČINITI SIGURNOM / PLATITI?

Uplata minimalno 30% predviđenog iznosa cijene programa se smatra sgurnom potvrdom rezervacije. Ostatak do punog iznosa potrebno je platiti do polaska na putovanje.

Plaćanje je moguće:
·         na rate (Maestro, MasterCard i Visa Zagrebačke banke do 12; American i Diners do 6 rata) ili uplatama na račun Privredne banke Zagreb HR 8623400091410257140 s pozivom na broj koji se dodijeljuje po konačnom odabiru lokacije i termina.
·         jednokratno - gotovinom na našim blagajnama u dvije poslovnice (Maksimirska 51 i Petrinjska 73)  ili uplatom na račun Privredne banke Zagreb HR 8623400091410257140 s pozivom na broj koji se dodijeljuje po konačnom odabiru lokacije i termina.

DA LI JE PRIJEVOZ DO LOKACIJE UKLJUČEN U CIJENU PROGRAMA?

Nazorovi organizirani programi ljetovanja u cijenu imaju uključenu ulsugu prijevoza autobusom na relaciji Zagreb-lokacija-Zagreb, smještaj u višekrevetnim spavonicama s upotrebom zajedničkih sanitarija, prehranu na bazi punog pansiona (tri glavna i jedan međuobrok), organizaciju sportsko-rekreativnih i kreativno-zabavnih sadržaja, zdravstvenu zaštitu u objektu ili u suradnji s najbližom zdrvatsvenom ustanovom i obavezno osiguranje. U cijenu aranžmana nije uključena boravišna pristojba koju su obavezni platiti svi stariji od 12 godina, ulaznice i izleti, te dodoatno osiguranje.

ŠTO PONIJETI NA PUT?

Spakirajte odjeće/obuće  dovoljno za predviđeni broj dana boravka, higijenski pribor (pastu,četkicu za zube, sapun, šampon, ručnike, češalj, papirnate maramice), opremu za kupanje u moru (kupaći kostim/gaće, ručnik za plažu, kremu za sunčanje, kapu/šešir za zaštitu od sunca).
Obavezno treba ponijeti zdravstvenu iskaznicu. Ako je dijete mlađe dobi, neka ponese i napisanu kućnu adresu i brojeve telefona i mobitela roditelja/staratelja, te omiljnu društvenu igru, knjigu ili igračku (ako želi).


ŠTO AKO DIJETE IMA POSEBNU PREHRANU?

Roditelji djece koja imaju alergijske reakcije na neke vrste namirnica ili zbog zdravlja imu potrebu za posebnom vrstom prehrane trebaju to obavezno navesti u prijavi kako bismo se na lokaciji mogli pravovremeno pripremiti za adekvatnu uslugu prehrane u skladu sa potrebama djeteta.


MORA LI DIJETE PRISUSTVOVATI SVIM OBROCIMA?

Da, čak kada djeca ne žele jesti jer nisu gladna, obavezna su prisustvovati obrocima (osim ako nisu trenutno bolesna). Jedno od osnovnih pravila  ponašanja u programu je Biti zajedno s grupom uvijek i svuda, tako da se ono odnosi i na vrijeme obroka budući je to prilika da čitava grupa, zajedno sa svojom voditeljicom/voditeljem i u miru porazgovara  o iskustvima u aktivnostima prije i poslije obroka, da voditelj7ica ima uvid u prehranu svakog člana/ice grupe, te da sazna razloge zbog kojih dijete ne jede i može odgovarajuće reagirati u slučaju potrebe.

Prehrana je organizirana na bazi punog pansiona s tri glavna (doručak, ručak, večera) i jednim međuobrokom (užina), a obroci se poslužuju u prostranim blagavaonicama/restoranima.


KAKAV JE SMJEŠTAJ DJECE PO SOBAMA/SPAVAONICAMA?

Prvog dana boravka u programu, po dolasku na lokaciju, formiraju se grupe za smještaj koje su slične po dobi i spolu. Spavaonice/sobe su višekrevetne i imaju zajedničke kupaonice. Prilagođene su djeci, bez suvišnog luksuza.  Od djece se očekuje da brinu o svojim stvarima, urednosti i čistoći kreveta i prostora u kojem borave.


KAKO SE ODŽAVA ČISTOĆA?

O čistoći osobito vodimo brigu. Spremačice svakodnevno čiste kupaonice i spavaonice od nakupljneog smeća i nečistoće, dok se od djece očekuje samostalno održavanje urednosti kreveta, odjeće i prostora u kojem borave pravovaljanim odlaganjem otpada.


ŠTO AKO DIJETE IMA NEKE ZDRAVSTVENE OSOBITOSTI ILI POTEŠKOĆE?

Roditelj/staratelj koji upućuje dijete u program boravka dužan je prije polaska dati obavijest o zdravstvenom stanju djeteta i njegovim navikama. To je potrebno učiniti prilikom prijave/uplate putovanja.
Ukoliko je dijete u terapijskom tretmanu, potrebno je prilikom polaska (uoči ulaska djeteta u autobus) nadležnoj osobi iz Podružnice Vladimir Nazor predati liječničko pismo (povijest bolesti), preporuku liječnika da dijete može putovati te propisanu terapiju (lijekove) za čitavo vrijeme boravka. Brigu o potrebnoj terapiji preuzimaju medicinska osoba u hostelu/kampu  i voditeljica/telj skupine u kojoj će dijete boraviti.  

ŠTO U SLUČAJU HITNOSTI?

U slučaju bolesti ili povrede za vrijeme boravka u hostelu/kampu, voditeljica/voditelj objekta zatražit će medicinsku intervenciju na licu mjesta ili će organizirati prijevoz oboljelog djeteta (vozilom hostela/kampa) u najbližu zdravstvenu ustanovu. O svemu će odmah obavijestiti roditelja/staratelja djeteta i postupati u dogovoru s njima.
 

KAKO DO INFORMACIJA O PUTOVANJU I BORAVKU DJETETA U PROGRAMU?


Na dan odlaska djece u hostel/kamp objavljuje se vijest o dolasku na stranici www.zagreb.sada.hr .
 
Za informaciju o dolasku možete pitati i u Podružnici Vladimir Nazor, Zagreb, Maksimirska 51,
tel.: 01/6421 943, 6421 944, 6421 945,  te na  e-mail: nazor@zgh.hr
Radno vrijeme radnim danom: 08:00 – 16:00 sati.
 

KAKO KONTAKTIRATI S DJETETOM?

Roditelj/staratelj može telefonirati svome djetetu na fiksni telefon hostela/kampa u vrijeme obroka:
od 08:30 – 9:30, od 13:00 – 13:30, od 19:00 – 19:30 sati.
 
 
ADRESE I TELEFONSKI BROJEVI HOSTELA:
Hostel STOIMENA, Šetalište Vladimira Nazora 75, 51260 CRIKVENICA, p.p. 111, tel.: 01/ 6426 643
Hostel ZLATOKRILA, Ulica kaciol 26, 51551 VELI LOŠINJ, tel.: 01/6426 632
Hostel CVRČAK, Pavičini 161, 52208 KRNICA, DUGA UVALA, tel.: 01/ 6426 672  
Hostel LODA,  Franje Tuđmana 32, 22222 SKRADIN, tel.: 01/ 6426 691
Kamp VELI JOŽE, p.p. 29, 52475 SAVUDRIJA, tel.: 01/ 6426 600