sun

Kriteriji za odabir suradnika

Pravilima se utvrđuje pronalaženje, odabir, edukacija, zapošljavanje, područje djelovanja, odgovornosti te evaluacija rada vanjskih suradnika.
Članak 1.
Vanjske suradnike (u daljnjem tekstu: suradnike) odabire, angažira i s njima ugovara poslovnu suradnju organizator za vanjske suradnike, uz suglasnost voditelja Službe marketinga (u daljnjem tekstu: Služba), a na temelju usvojenih kriterija za suradništvo.
 
Članak 2.
Suradnik podružnice Vladimir Nazor može postati punoljetna osoba – student, profesionalna osoba (različite profesije, zvanja, znanja i vještine) te umirovljenica/nik, koji posjeduju radne i psihofizičke sposobnosti zadovoljavajuće za rad sa skupinama djece i mladih u organiziranom programu boravka.
Članak 3.
Prijava za suradništvo je osobna odluka pojedinca,  a ostvaruje se potpisom na dokument – Izjava suradnika za pristup poslovnom okruženju podružnice Vladimir Nazor (u daljem tekstu Izjava) – čime osoba postaje potencijalni suradnik na dužnostima realizacije  Nazorovih programa. 
Dokument  Izjava jednostrani je čin i predstavlja namjeru pojedinca da postane suradnik.

Podaci iz Izjave ulaze u jedinstvenu bazu podataka suradnika koja sadrži osobne i službene podatke potencijalnih suradnika, a s podacima se postupa sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka.

Članak 4.
Kanali angažiranja potencijalnih vanjskih suradnika su: oglašavanje na ciljanim lokacijama, oglašavanje na društvenim mrežama, usmenim prenošenjem, ugovaranjem studentske prakse s visokoobrazovnim institucijama, putem web stranice podružnice Vladimir Nazor i Zagrebačkog holdinga d.o.o. te  telefonskim kontaktima.
 
KRITERIJI ZA ODABIR SURADNIKA

Članak 5.
Parametri kriterija provjeravaju se osobnim kontaktom potencijalnog suradnika s organizatorom za vanjske suradnike u procesu individualnog razgovora.

Osnovni kriteriji za odabir suradnika su:
 
  1. motivacija za rad
  2. osobine ličnosti
  3. komunikativnost
  4. dodatna/posebna znanja i vještine
  5. kreativnost
  6. iskustvo u radu s djecom i mladima
  7. status, zvanje, zanimanje
  8. starosna dob

U slučajevima kad je osoba višegodišnji suradnik, parametri kriterija provjeravaju se svake godine ponovno na temelju Izvješća o njihovom radu koje u Službu dostavljaju voditeljice/voditelji poslovnih jedinica, glavni animator, suradnici koji imaju saznanja o njihovom radu te na temelju anketa korisnika.

 
EDUKACIJA SURADNIKA
 
Članak 6.
Edukacija/seminar se provodi sukladno godišnjem planu edukacije, a o terminima edukacije prijavljeni suradnici obavještavaju se pismom, telefonom, e-mailom i/ili preko društvenih mreža.

Svi prijavljeni suradnici obvezni su sudjelovati na edukaciji/seminaru o programima podružnice Vladimir Nazor koju organizira i provodi Služba marketinga.

Potencijalni suradnik koji nije u mogućnosti prisustvovati edukaciji/seminaru ne može ostvariti suradništvo.

Dodatnoj edukaciji obvezni su se odazvati i višegodišnji suradnici (koji su već prethodnih godina polazili edukacije).

Pod edukacijskim susretom smatra se i sastanak na koji se pozivaju suradnici dan uoči odlaska na mjesto provedbe programa, pa je obvezno prisustvovanje suradnika tom sastanku.
 
ANGAŽIRANJE VANJSKIH SURADNIKA

Članak 7.
Podružnica Vladimir Nazor za realizaciju animacijskog programa angažira suradnike za slijedeće poslove:
  • Glavni animator
  • Animator za društveno-zabavne aktivnosti
  • Animator za sportsko-rekreativne aktivnosti
  • Voditelj skupine korisnika
  • Animator za program Škole u prirodi
  • Animator za razne oblike terenske nastave i specijalizirane programe (ŠUŠ, ekskurzije…)
  • Medicinski djelatnik
  • Suradnik audio-video animacije
Članak 8.
Suradnici se angažiraju sklapanjem Ugovora o radu na određeno vrijeme, Ugovora o djelu ili Ugovora o djelu redovitog studenta/učenika te Ugovorom o poslovnoj suradnji Podružnice s obrazovnim institucijama.

Primjerak sklopljenog Ugovora svaki od suradnika obvezan je držati kod sebe za vrijeme trajanja njegova rada.
Potpisom Ugovora suradnici ugovaraju posao na točno utvrđeno vrijeme te preuzimaju sve obveze poslovnih pravila koje propisuje Podružnica Vladimir Nazor. Obvezno je pridržavati se referentnih dokumenata Podružnice – Etički kodeks i Kućni red te poslovnih dokumenata: „Dužnosti suradnika“, koji propisuju zaduženja rada.
 
Članak 9.
Sa suradnicima, tijekom rada na lokaciji, ne mogu biti u pratnji njihova djeca i/ili obitelj. Ukoliko suradnik uplati program boravka za svoje dijete, dijete ne može biti u skupini korisnika kojoj je on voditelj, već dijete treba biti u grupi drugog suradnika.

U izvanrednim situacijama moguć je boravak suradnika u pratnji svoje djece i/ili obitelji na lokaciji rada, i to posebnom Odlukom voditelja Podružnice na prijedlog organizatora za vanjske suradnike.

Članak 10.
Suradnici ugovaraju posao prema rasporedu smjena pojedinog programa i to za svaku smjenu posebnim ugovorom. Ugovoriti se može i više smjena uzastopno na slijedeći način:
  • Voditelj skupine korisnika može uzastopno raditi samo jednu smjenu (po odobrenju organizatora za suradnike i dvije smjene).
  • Glavni animator te animatori za društveno zabavne i sportsko rekreativne aktivnosti mogu uzastopno raditi dvije smjene (po odobrenju organizatora za suradnike i više smjena).
  • Animator jednodnevne/višednevne terenske nastave, suradnik audio-video animacije te medicinski djelatnik mogu uzastopno raditi cijelu sezonu trajanja pojedinog programa.

Za uzastopno sklapanja ugovora odluka se donosi na temelju Izvješća o suradnikovom radu i u konzultaciji između organizatora za vanjske suradnike i voditeljice/voditelja poslovne jedinice u kojoj suradnik namjerava uzastopno raditi.
 
DUŽNOSTI VANJSKIH SURADNIKA
Članak 11.
Svi angažirani suradnici dužni su djelovati u skladu s preuzetim dokumentima i provedenom edukacijom. Odgovorni su za potpuno i kvalitetno izvršenje preuzetih obveza.
 
Članak 12.
Suradnik je dužan o svom radu napisati Izvješće (po svakoj smjeni boravka posebno) i dostaviti ga osobno ili putem preporučene pošte u Maksimirsku 51, 10000 Zagreb, u Službu marketinga, najkasnije tri dana po završetku svake pojedine smjene u kojoj je boravio. 
Ukoliko suradnik ne dostavi Izvješće neće mu se isplatiti honorar za ugovoreni posao sve do predaje Izvješća.
Članak 13.
Suradnik Izvješće piše samostalno, bez utjecaja drugih i bez davanja Izvješća na  uvid bilo kome, a prije predaje Izvješća u Službu. Suradnik je dužan ispunjavati Izvješće istinito i odgovorno, prema postavljenim pitanjima zatvorenog i otvorenog tipa (standardizirani dokument) te ima mogućnost dati svoje mišljenje i prijedloge o pojedinim situacijama.
Članak 14.
Pravo na uvid u Izvješća suradnika imaju, osim zaposlenika u Službi, slijedeće osobe:
  • Voditelj Podružnice – u svakom trenutku
  • Nadređena osoba Službi – u svakom trenutku
  • Voditeljica/voditelj poslovnih jedinica - nakon analize Izvješća u Službi (u slučaju hitnosti –  odmah)

Pravo uvida podrazumijeva pročitati dokument i po potrebi napraviti bilješke o sadržaju Izvješća. Dokument nije dozvoljeno kopirati i iznositi izvan Službe, niti ga davati neovlaštenim osobama na čitanje.
 
KOMINIKACIJSKI SLIJED TIJEKOM REALIZACIJE PROGRAMA

Članak 15.
Za svoj rad suradnici odgovaraju voditeljici/voditelju poslovne jedinice koji nadziru njihov rad sukladno načelima poslovanja i dokumentima o programu te daju procjenu njihovog rada. O procjeni rada suradnika, kao i o provedbi cjelokupnog programa, voditeljice/voditelji poslovnih jedinica pišu Izvješća o provedenom programu koja dostavljaju Službi marketinga najkasnije 3 dana po završetku smjene te za svaku smjenu boravka posebno.

Članak 16.
Svi suradnici su dužni poštivati naputke i obavijesti voditeljice/voditelja hostela/kampa te im se obraćati u slučaju kad ne mogu samostalno ili uz pomoć glavnog animatora riješiti nastali problem (naročito u kriznim situacijama). Potrebno je odazivati se na dogovore i za tu svrhu edukacije o nastalom problemu (voditeljice/lji hostela/kampa).
Članak 17.
Komunikacija između suradnika teče u horizontalnoj ravnini. Obvezna je suradnja između svih suradnika tijekom realizacije programa, a posebno s glavnim animatorom koji koordinira njihov rad. Glavni animator je dio tima suradnika i prvi među jednakima.

Glavni animator dogovara plan za sve dane boravka, organizira i provodi aktivnosti, prikuplja i prosljeđuje sve dnevne informacije svim ostalim suradnicima. O suradničkim aktivnostima dnevno izvještava voditeljicu/voditelja hostela/kampa.
 

KOORDINACIJA RADA SA SURADNICIMA

Članak 18.
Koordinaciju rada sa suradnicima provodi Služba marketinga.

U dogovoru sa Službom prodaje i voditeljicom/voditeljima hostela/kampa Služba marketinga dogovara angažiranje vanjskih suradnika. Dogovara se o potrebnom broju suradnika, vrsti zaduženja ili o drugom posebnom zahtjevu proizašlom iz ugovaranja programa boravka.

Odluka o angažiranju pojedinog suradnika donosi se na osnovi kriterija za odabir suradnika, provedene edukacije te na osnovi analiza Izvješća i procjena dosadašnjeg rada (ukoliko je suradnik već sudjelovao u programima Nazora).

Članak 19.
Služba marketinga dužna je poštovati načelo uravnotežene podjele suradnika po poslovnim jedinicama, kako bi se na svim lokacijama osigurala zadovoljavajuća razina voditeljskog i animacijskog programa.

O  imenu i prezimenu angažiranih osoba, nazivu posla koji će obavljati i njihovim osobnim podacima Služba pismeno obavještava voditeljicu/voditelja hostela/kampa na lokaciji provođenja programa i to za svaku pojedinu smjenu posebno. Obavijesti šalje u trenutku kad ima potvrdu svih suradnika o sudjelovanju u programu, što može biti i netom prije polaska autobusa na lokaciju.
UDALJAVANJE SURADNIKA IZ PROGRAMA

Članak 20.
Suradnik će biti udaljen iz programa boravka ukoliko se ne pridržava pravila propisanih u referentnim poslovnim dokumentima (Etički kodeks, Kućni red)  i ukoliko ne obavlja svoj posao sukladno dokumentima - Dužnosti suradnika te ako počini težu povredu radne dužnosti (zlostavljanje djece, konzumacija alkohola, nedogovoreni izlasci iz hostela tijekom realizacije programa, krađa i sl.).
Članak 21.
Odluku o udaljavanju suradnika donosi voditeljica/voditelj hostela/kampa u dogovoru sa Službom marketinga. O tome voditeljica/voditelj hostela/kampa Službi podnosi pismeno Izvješće u roku 3 dana od dana udaljavanja suradnika iz programa. Služba marketinga dužna je osigurati zamjenu za udaljenog suradnika u najkraćem mogućem vremenu te o tome promptno izvijestiti voditeljicu/voditelja hostela/kampa.

Udaljeni suradnik sam snosi trošak povratka s lokacije, a ugovoreni posao bit će mu isplaćen do dana prije udaljavanja s lokacije.

O razlozima koji su doveli do udaljavanja, udaljeni suradnik dužan je dostaviti pismeno izvješće  Službi marketinga u roku tri dana od dana njegova udaljavanja s rada.

O njegovom eventualnom ponovnom angažiranju odluku donosi tim sastavljen od voditelja Podružnice, voditelja Službe marketinga, organizatora za vanjske suradnike, voditeljice/voditelja hostela/kampa iz koje je suradnik udaljen te glavnog animatora Programa u terminu i na lokaciji s koje je suradnik udaljen.
 
EVALUACIJA RADA SURADNIKA

Članak 22.
Služba temeljem pismenih Izvješća, anketa i usmenih obavijesti radi evaluaciju rada suradnika. Procjene rada suradnika sastavni su dio Izvješća o provedenom programu koji se podnosi voditelju Podružnice, a dostavlja na znanje voditeljicama/voditeljima na lokacijama gdje se program provodio te voditeljici Službe prodaje (Izvješće Programa škole u prirodi, Izvješće Programa ljetovanja te izvješća za sve programe koji se sustavno provode).
 
CIJENA RADA SURADNIKA

Članak 23.
Cijenu rada za  suradnike utvrđuje voditelj Podružnice svake godine za tekuću godinu.

Istražite našu ljetnu ponudu